15
  • Sonatiha
  • دفاع مقدس
  • هیچ نظر

دانلود فیلم ایلام شهر آتشباران

مستند ایلام، شهر آتشباران با بازی شهید آیت الله سیفی در نقش راوی فیلم، زندگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه استان مرزی ایلام را در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

توضیحات : این فیلم،مستندی است که در سال ۱۳۶۴ توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، تدوین شده است و باتوجه به اینکه شهر ایلام، از شهرهای مرزی است، در زمان جنگ تحمیلی آنقدر مورد حمله هوایی عراقی ها قرار می گیرد که مردم، شهر را تخلیه و در کوه های اطراف به صورت پراکنده و با استتار در لابه لای درختان زندگی می کنند.

از نکات جالب توجه این فیلم این است که تمام ادارات شهر هم به صورت چادرهای صحرایی در همان جا برپا میشوند و نکات جالب فراوان دیگری وجود دارد که در این فیلم وجود دارد.

تدوین این فیلم مستند بر عهده جمال شورجه بوده و علاوه بر بازی کوتاه سید علیرضا سجادپور  مدیر کل فعلی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد و حسن علیمردانی تهیه کننده فیلم “نفوذی” در نقش‌های متفاوت، گویندگی آن را نیز  فرج الله سلحشور نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون بر عهده داشته است.

از دیگرعوامل این فیلم میتوان به حمیدرضا آشتیانی پور مدیر دوبلاژ،سید علیرضا سجادپور نویسنده،حسن علیمردانی فیلمبردار،شهید آیت الله سیفی مدیر تولید و حوزه هنری سازمان تبلیغات به عنوان تهیه کننده فیلم اشاره کرد.

بازیگر و راوی : شهید آیت اله سیفی ، سید علیرضا سجاد پور ،حسن علیمردانی

عوامل  فیلم :  حمیدرضا آشتیانی پور مدیر دوبلاژ،سید علیرضا سجادپور نویسنده،حسن علیمردانی فیلمبردار،شهید آیت الله سیفی مدیر تولید و حوزه هنری سازمان تبلیغات به عنوان تهیه کننده فیلم

کارگردان : محمد درمنش

[restrict paid=”true”]

دانلود لینک دانلود فیلم مستند ایلام شهر آتشباران

[/restrict]

android-dvb-t-tv-icon  اسکرین شات

Aparat  نمایش بخشی از فیلم در آپارات (به زودی)

*** در صورت درخواست صاحب اثر یا ستاد ساماندهی از سایت حذف خواهد شد ***


راهنمای دانلود از سنتی ها برای دانلود از سایت از راهنمای زیر استفاده کنید.

دانلود از سایت سنتی ها صرفا با داشتن اشتراک ویژه از سایت امکان پذیر است. بنابراین برای تهیه اشتراک ویژه و دانلود نامحدود از راهنماهای زیر استفاده کنید.

به دلیل هزینه های فراوان نگهداری فایل ها و سرورهای دانلود، دانلود رایگان از سایت امکان پذیر نیست و دارای محدودیت هایی ست که پیشنهاد نمی کنیم.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *