18
  • Sonatiha
  • مستند
  • هیچ نظر

دانلود فیلم کامل تشییع جنازه فردین با لینک مستقیم

دانلود رایگان مراسم ختم زنده یاد فردین با لینک مستقیم + پخش آنلاین

فیلم مراسم تشییع پیکر محمدعلی فردین از سایت سنتی ها

دانلود فیلم کامل تشییع جنازه فردین

محمدعلی فردین، متولد ۱۵ بهمن ۱۳۰۹ در تهران به دنیا آمد. او هنرپیشه سرشناس، کارگردان سینما و کشتی گیر ایرانی بود. فردین با دعوت اسماعیل کوشان و نقش آفرینی در فیلم چشمه آّ حیات وارد دنیای بازیگری شد و اولین حضور حرفه ای خود را در سینما آغاز کرد. وی قبل از عرصه سینما در ورزش کشتی فعالیت داشت و در قهرمانی جهان در سال ۱۹۵۴ به مدال نقره دست یافت. از بازی های به یاد ماندنی فردین می توان به سلطان قلبها، کوچه مردها، گنج قارون، راز درخت سنجد، ساحل انتظار، باباشمل، میعادگاه خشم، ناجورها، ایوب، برزخی ها، جهنم + من، جبار سرجوخه فراری، غزل و چند فیلم دیگر اشاره کرد.

فردین از محبوبیت ویژه ای از بین دیگر هنرمندان ایرانی در میان توده کثیر مردم ایران برخوردار بود. فردین از معدود بازیگرانی است که می توان به او لقب سوپراستار داد. وی در میان طرفداران و اهالی سینما به سلطان قلبها مشهور است.

فردین در بعد از انقلاب به همراه سعید راد و ناصر ملک مطیعی در فیلم برزخی ها به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد که سال ۱۳۶۱ روی پرده رفت. این فیلم آخرین حضور فردین در عرصه سینمای ایران بود و پس از آن اجازۀ کار به او داده نشد.

محمدعلی فردین روز پنج شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۷۹ در ۶۹ سالگی بر اثر ایست قلبی در منزل شخصی اش از دنیا رفت و صبح روز شنبه از ورزشگاه امجدیه در میان سیل هنرمندان و مردم، با جمعیتی انبوه،به سمت بهشت زهرا تهران قطعه هنرمندان بدرقه و به خاک سپرده شد.

وی در قطعه ۸۸ ردیف ۱۵۹ شماره ۱۰ قبرستان بهشت زهرا دفن شده است.

 لینک دانلود فیلم کامل تشییع جنازه فردین

* * * * * * * * * * * * * * * * *

نمایش آنلاین بخش اول

قسمت حجم زمان دانلود نمایش آنلاین
بخش اول (رایگان) ۵۵۱٫۲ MB ۰۰:۵۹:۵۶
بخش دوم ۵۵۷٫۳ MB ۰۱:۰۰:۵۱
بخش سوم ۵۱۵٫۶ MB ۰۰:۵۵:۵۲

* * * * * * * * * * * * * * * * *

دانلود فیلم کامل تشییع جنازه فردین

دانلود فیلم کامل تشییع جنازه فردین

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *