سریال سایه همسایه دانلود سریال سایه همسایه قسمت 11 (پایانی) اضافه شد سریال هانیکو دوبله و دوزبانه دانلود سریال هانیکو بخش 11 (پایانی) اضافه شد سریال فرمان (1382) دانلود سریال فرمان بخش 17 (پایانی) اضافه شد سریال حسام الدوله (1364) سریال حسام الدوله قسمت 1 اضافه شد

دانلود فیلم رسول پسر ابوالقاسم با لینک مستقیم

18
  • Sonatiha
  • داریوش فرهنگ
  • هیچ نظر

فیلم رسول پسر ابوالقاسم

دانلود فیلم رسول پسر ابوالقاسم با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی رسول پسر ابوالقاسم با کیفیت عالی

کارگردان : داریوش فرهنگ | ژانر : اجتماعی

بازیگران : فردوس کاویانی ، عباس مکاریان ، غلامحسین لطفی ، محمد مطیع ، اسماعیل پوررضا ، اکبر رحمتی ، گلاب آدینه

خلاصه داستان فیلم رسول پسر ابوالقاسم : رسول و پدرش ابوالقاسم و چند روستایی به کمک یک واسطه در کوره پز خانه ای به عنوان کارگر اجیر می شوند رسول علیرغم شرایط طاقت فرسای کار در مدرسه ای در جوار کوره پز خانه درس می خواند و ….

[restrict paid=”true”]

لینک دانلود بخشی از فیلم رسول پسر ابوالقاسم

[/restrict]

متاسفانه نسخه ی موجود در آرشیو سنتی ها کیفیت مناسبی جهت آپلود نداشت و تنها بخشی از این فیلم را که دارای کیفیت بسیار خوبی بود جهت نمایش کاربران محترم قرار دادیم.هر زمان نسخه مناسبی از این فیلم بدست مان برسد با کمال افتخار تقدیم خواهیم کرد.


راهنمای دانلود از سنتی ها برای دانلود از سایت از راهنمای زیر استفاده کنید.

دانلود از سایت سنتی ها صرفا با داشتن اشتراک ویژه از سایت امکان پذیر است. بنابراین برای تهیه اشتراک ویژه و دانلود نامحدود از راهنماهای زیر استفاده کنید.

به دلیل هزینه های فراوان نگهداری فایل ها و سرورهای دانلود، دانلود رایگان از سایت امکان پذیر نیست و دارای محدودیت هایی ست که پیشنهاد نمی کنیم.

  • راهنمای دانلود از سایت سنتی ها

روش اول : بر روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود بر روی دانلود در کادر اشتراک ویژه (سمت چپ) کلیک کنید.در صفخه ای که باز می شود نام کاربری ، رمز عبور خود و کد امنیتی را وارد کنید و بر روی دکمه ورود کلیک کنید. لینک دانلود از طریق دانلود منیجر شما نمایش و قابل دانلود خواهد بود.

روش دوم : از اینجا با وارد کردن نام کاربری ، رمز عبور خود و کد امنیتی وارد حساب کاربری (اکانت) خود شوید.اکنون وارد سایت سنتی ها شده و بر روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید تا لینک دانلود توسط دانلود منیجر شما دریافت و قابل دانلود شود.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *