برای دریافت آخرین اخبار، کدهای تخفیف و به روزرسانی های سایت در کانال ما در تلگرام عضو شوید.

 

@Sonatiha

دانلود قسمت هایی از کارتون عروسکی قورباغه سبز(حتما ببینید)

17
  • Sonatiha
  • قورباغه سبز
  • ۶ نظر

دانلود کارتون قورباغه سبز

یادی از برنامه قورباغه سبز

در میانه دهه ۶۰  یعنی سالهای ۶۵ تا ۶۸ مجموعه تلویزیونی قورباغه سبز با بازی و عروسک گردانی شادروان علیرضا توپچیان به شبکه دو تلویزیون می آمد و درآن روزگاری که تلویزیون محدود به دو کانال بود نسل کودک و نوجوان  دهه ۶۰ را با اشتیاق پای جعبه جادو می نشاند . قورباغه ای دوست داشتنی بهمراه  مجری – بازیگری که با سیمای نجیب و بازی گرم و گیرایش  باعث می شد بچه ها مجذوب برنامه اش باشند.

اما تقدیر برای علیرضا توپچیان جور دیگری رقم خورده بود ، قلب مهربان او بناگاه در پانزده بهمن ماه  ۱۳۶۸ از تپیدن باز ایستاد و در سن ۳۸ سالگی برای همیشه در قطعه ۴۴ بهشت زهرا آرام گرفت و هیچگاه آنطور که باید از زحماتش تقدیر نشد و هرگز دیگر برنامه هایش هم دیده نشد و یادش به آرشیوهای غبار گرفته سپرده شد . امروز برای همنسلان ما او و قورباغه عروسکی دوست داشتنی اش خاطره ای شیرین  از یک دوران سپری شده است.

اگر چه او در بین ما نیست اما خاطره و یادش برای نسل ما تا ابد زنده است . او در غروبهای دلگیر با سیمای دوست داشتنی اش به خانه ها می آمد و دلهایمان  را شاد می کرد . همین برای ما مهم است و برای ایشان هم هنرش باقی صالحات.

روحش شاد و یادش گرامی.

سنتی ها به یاد این هنرمند گرامی و به پاس زحماتش و یاد آن دوران قسمتی از این مجموعه خاطه انگیز را برای کاربران محترم قرار داده .امید است یاد خاطرات دوران طلایی کارتون های سیمای آن روز ها بازهم برایتان زنده شود.

لینک دانلود کارتون عروسکی قورباغه سبز

Ghoorbagheye Sabz(Sonatiha.ir).avi

اسکرین شات

6 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. محسن
    1
    آوریل 9, 2022

    آخی یادش بخیر روان آقای توپچیان شادویادش گرامی…من هم حالم گرفت از دیدن قورباغه سبز هم بی اندازه بهم حال داد و یاد کودکی افتادم…ای خدا کاش میشد برگشت به کودکی….درود بر شما و ممنون از زحمتی که میکشیم من متولد ۶۱هستم و نسل سوخته دهه شصتی ….مانا باشید.??????????????????

  2. زهرا
    2
    فوریه 25, 2016

    منم وقتی ده سالم بود این مجموعه عروسکی پخش میشد . ما همه مرحوم توپچیان رو واقعا دوست داشتیم. همینطور اجرای زیباش رو. سال ۶٨ که فوت شدن من خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم وقتی اعلامیه شون رو توی خیابون دولت روی دیوار دیدم. روحش شاد و یادش گرامی باد

  3. جواد
    4
    ژانویه 13, 2016

    یادش بخیر خیلی این برنامه رو دوست داشتم دقیق یادمه خانم مجری امد با صدای بغض الود گفت متاسفانه ساعاتی قبل اقای علیرضا توپچیان تصادف کرده با اینکه خیلی کوچیک بودم ولی تا یک ماه غم بزرگی رو دلم بخاطر از دست دادن همچین مجریه خوبی سنگینی میکرد راستی هر چی تو سایتهای مختلف سرچ میکنم فقط همین یه عکسه سیاه و سفید میبینمم دیگه از چیزی ندارید بزارید با اینکه الان ۳۶ سالمه اما خیلی دوست ارم ازش عکسهای دیگه هم داشته بام روحش شاد و یادش گرامی

    • Sonatiha
      2
      ژانویه 13, 2016

      سلام جواد جان.
      باید به عرض تون برسونم که متاسفانه همینطوره و من هم چیز زیادی از این خاطره ساز خوب برنامه های تلویزیونی در دسترس ندارم.امیدوارم روزی بشه که دسترسی به مفاخر هنری کشور و آثارشون انقدر سخت نباشه که حسرتش فقط نصیب مون بشه.

  4. عباس
    3
    ژانویه 13, 2015

    من سال ۶٨ فقط ۵ سالم بود اما کاملا یادمه که منتظر پخش قسمت بعدی این کارتون بودم ولی مجری اعلام کرد که به خاطر فوت اقای توپچیان دیگه این کارتون پخش نمیشه

    • Sonatiha
      1
      ژانویه 13, 2015

      یادش بخیر و روحش شاد

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *